11. listopadu 2010

výtah z bezbariér

ač se to zdá nemožné, tak jsem celé úterý trávil pročítáním norem, abych zjitil co se nás závazně týká, co ne a si můžeme dovolit 'porušit'.
normy se odkazují jedna na druhou, tu a tam je upravují vyhlášky a když už se raduji, že jsem nalezl něco zajímavého, tak se objeví vyhláška č.398/2009, která ruší vše předešlé. naštěstí z ní existují výjimky, které se týkají i nás. rozhoduje o nich příslušný stavební úřad a protože jeho stanovisko neznám, tak se mohu domnívat, že mi je určí vedoucí práce.
myslím, že mám pádný důvod k navýšení maximálního povoleného podélného sklonu pěší komunikace z 8.33% na 9-18% (viz novější posty na blogu) v podobě hrozby zatopení. pokud by stavební úřad rozhodl v můj neprospěch, pak by úloha neměla řešení v podobě pochozí obloukové lávky (bez výtahů).

Žádné komentáře:

Okomentovat