3. ledna 2011

foto modelu

dnes jsem dokončil terén. před dokončením modelu - tedy vlepením pásků plexi napevno - bych se potřeboval rozhodnout, který materiál je lepší. mám nařezané neprůhledné bílé plexi a mírně průsvitné zabělené plexi 'opál' (na fotkách).

bílé plexi je kontrastnější a více vystupuje z terénu. opál se trochu ztrácí, méně leskne, ale vypadá přirozeněji a navíc odpovídá průsvitnosti laminátu z vizualizací.

při koupi jsem si podle vzorků nebyl nebyl jistý, tak jsem vzal obojí. ač jsem původně očekával opačnou volbu, tak bych po shlédnutí v reálu vybral spíše opál.

čas nutný k dokončení modelu:
45 minut

00:10:00
naleštění vody

00:15:00
ohnutí a zafixování kratšího pásku mostovky (je pořeba nahřát)

00:10:00
přilepení mostovek

00:05:00
přilepení panáčků 

00:02:00
umístění pod plachtu

3 komentáře:

  1. dobrý den,
    obrázky z plachty nahodím během zítřka. nebyl jsem přes vánoce u internetu a pravda, trochu jsem pracovně polevil. musím se však ospravedlnit poškozeným diskem a ztracenými daty z cestování :/ můj notebook vážně není přenosný.

    OdpovědětVymazat
  2. ps: vzepětí mostovky v modelu je trochu vyšší než v návrhu (odhadem 18 místo 12m). zkrátit pásek a snížit výšku samozřejmě není problém, jen se mi to zdálo lepší nechat takto :)

    v reálu vypadá most plošší, než na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  3. ok, pruhledny most lepsi, jinak muzete tisknout, ph

    OdpovědětVymazat