13. prosince 2010

plachta no1

nahodil jsem plachtu, pro lepsi prehlednost jsem napsal poznamky primo do jpgu.

/EDIT:  blogger mi snizil rozliseni plachty, nahral jsem tedy verzi bez poznamek. stahnete si prosim puvodni soubor zde - plachta no1, uloz.to (8,36 MB)/

10 komentářů:

  1. dobre rano, vaseho posledniho komentare jsem si nevsiml.

    myslim, ze problem sloupku je v 'zalomeni' vuci rovine rezu. rez je veden osou Z, zatimco sloupky jsou kolme k mostovce. pokusim se to narovnat ve photoshopu.
    sloupky do V mne na profilu opticky spise nesedi, ale mohu je premodelovat a dorendrovat, jestli chcete.

    jinak se predem omlouvam, ale do ctvrtka se musim pracovne odmlcet kvuli zkousce, ktera mne ceka. kdyby byla jeste pred vanoci moznost s vami konzultovat osobne, tak bych ji rad vyuzil.

    OdpovědětVymazat
  2. ok, v neni profil, ted je zabradli kolmi k rezu _l, chtel bych ho zkusit naklopit, _/, ph

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná analýza cyklistů Franto:-)hehe

    OdpovědětVymazat
  4. rozumim,
    jinak je plachta i s poznamkami ok?

    OdpovědětVymazat
  5. jeste si nejsem jist zda nevymenit grafiku s cyklostezkami nejakymi technickymi vykresy, pripadne rendrem na zpusob honzy tesarka http://i55.tinypic.com/14vputi.png

    OdpovědětVymazat
  6. plachta ok, jen doplnit, pozor na necitelny text, ph

    OdpovědětVymazat
  7. frantisku, mate to hotove, tak se stim nebabrejte, dokoncit plachtu je jeden den, prosim nejdete si ho, ph

    OdpovědětVymazat
  8. doufam, ze se prace mezi svatky posune, dek, ph

    OdpovědětVymazat
  9. tuk, tuk v novem roce, zda s, ze stale spite, napiste prosim dolu do popisky, "most" karlin-holesovice: most stuha (nebo lepsi nazev), ph

    OdpovědětVymazat