11. listopadu 2010

beta video zakres - video ceka na schvaleni youtubem, brzy bude funkcni

i sebevytíženější lávka nikdy nebude rušná jako ulice.
aby se zákresech změnil model v život a získal tím na atraktivitě, tak je nutné přidat na něj pár osob ..pravděpodobně více, než na lávku patří.

život se dá zachytit i jinými prostředky, než fotografií, a proto jsem se rozhodl vložit lávku do videa a namapovat na ní primitivního klipartového cyklistu. pokud to bude mít smysl, tak si rád udělám čas a na finálním videu se vyřádím.

6 komentářů:

  1. Ahoj Franto, možná je chyba na mé straně, ale video mi bohužel nejde přehrát. KaMil

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo nekdo cte muj blog :)

    - video ceka na schvaleni youtubem, brzy bude funkcni

    yt ma obcas zasek a trva mu delsi dobu, nez publikuje nahrany video, doufam ze to bude brzo.
    nejspis jde o kontrolu obsahu

    OdpovědětVymazat
  3. to se mi líbí:)
    aftereffect či jiná vylomenina?

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý jsou tam ti lidi, jak chodí po nábřeží. Všechno co se tam hýbe tomu dává náboj. Měli bychom všichni udělat zákres do videa!!!:-) vypadá to dobře:-) řekl bych, že za málo peněz hodně muziky.

    OdpovědětVymazat
  5. Franto, to je parádní! V čem si to spáchal? Chtěla jsem udělat něco podobnýho. Mám pár videí přímo ze Štvanice, odtud by takový videozákres byl taky super...

    OdpovědětVymazat
  6. adobe aftereffects,
    nikdy jsem je nemel v ruce, takze se to za odpoledne taky naucis :))
    pouzil jsem funkce path + size = zmena polohy + velikosti.

    OdpovědětVymazat